Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Sunday, August 11, 2013

TERUJA DAN BERDEBAR.....

Dengan Nama Allah YAng Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Salam syawal dari saya untuk semua yang melayari blog sya ini...Hari raya kali nie banyak perkara yang begitu mengujakan dan mendebarkan buat saya...Mana taknya pada hari raya nie saya dapat tahu result peperiksaan Diploma Pendidikan dari Maktab Batu Pahat ( IPTHO )...Alhamdulillah result saya memuaskan...

Saya rasa sangat besyukur kerana result saya ok....tak sangka gak result dpt cm2....mana xnya masa nk pekse ari 2 mcm2 dugaan sya kne hadapi..anak demam, anak nak susu smpaikan sukar nk pegang nota...Hehehe...Namun saya bersyukur sangat sangat sebab 2la yg dikatakan rezeki buat saya...Kalau kita sabar dengan dugaan yang Allah berikan pada kita...Kita akan dapat balasan yang setimpal dengan apa yang kita lakukan...Buktinya result saya memuaskan...

Satu lagi perkara yang saya dapat pada Hari Raya nie ialah....SAYA DIPANGGIL TEMUDUGA SPP PADA 20 OGOS 2013.....Ya Allah sekali lagi dugaan sya kne harungi...Org lain sibuk beraya, tapi sya sibuk ngn nota ngn buku pelbagai...Saya trpaksa mmbuat persediaan awal utk mengharungi temuduga SPP ini...Temuduga ini akan menentukan saya ditempatkan disekolah atau tidak...Sekiranya saya GAGAL, saya TIDAK AKAN DIPOSTINGKAN DI SEKOLAH...sekiranya saya LULUS, saya AKAN DIPOSTINGKAN DISEKOLAH YANG SAMA ATAU BERLAINAN...

Hmm mesti korg suma nk tau apa persiapan dan pengalaman sya sebelum dan semasa temuduga kan??? Apa soalan2 yg ditanya pegawai SPP SEMASA SAYA DITEMUDUGA.....

Nak tau bacalah Post yang seterusnya.........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails