Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Sunday, March 6, 2011

Pagi ahad yang memboringkan....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..

Assalamualaikum n selamat pagi semua....Pagi nie aku xtau nk wt aktiviti pe...Ingt nk g kebun kt segamat ngn family, tp mengenangkan assgmnt nk kne anta kt mktb sabtu dpn...trpksa r batalkan niat 2...
Malasnya rsa nk wt assgmnt 2...byk plak 2 nk kne wt...Korg msti ttnyaassgmnt pe kn???huhuh assgmt org nk amik perguruan....Aku kn guru LPBS kpli j-qaf....LPBS nie adalah latihan perguruan berasaskan sekolah....

Aku kne buat MOS ( Minggu Orientasi Sekolah )...byk gk bnda nk kne wt....aku bru siapkn spruh...xde mood nk wt, bdn rsa xselesa ari2...Esk da start ngajar cz dpt jadual waktu esk...padat gk r msa aku...nk xnk kne gk siapkan ari nie...2 pn lau mmpu siapkan. Klau korg ade pengalaman buat asgmnt MOS nie bgtau r kt aku ea??? pnduan xbyk plak nk wt cmne pn blur lg....tnya ngn bdk2 nie mcm2 cra yg kuar...Actually xtau mna 1 yg betul...huhuuh..

Sje jk ni 2lis dlm blog...huhuh...K r blah dlu r ea?? nk smbg wt assgmnt 2...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails