Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Friday, November 5, 2010

Family in Langkawi...

Dengan Nama Allah Yng Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tanggal 1hb November 2010...tarikh nie cm r keramat sgt bg aku...hahaha xde r, sbnrnya trikh konvo adk aku kt UUM Sintok Kedah...Tp sblm g konvo dia aku ngn Family g jln2 cri mkn kt Langkawi dlu...Srnk sgt dpt jejalan nie....Hehehe.... Naik feri dh lewat msa 2...kul 10.00 pagi nek Feri smpai Langkawi kul 12 tghari....Smpai jk kt jeti Langkawi masing2 perut da kebulur, so p mkn dlu, Dorg yg len teringin nk mkn laksa kt Langkawi 2...Katanya sdp sgt sehingga Menjilat Jari Kaki...hehehe xde r tmbh jk nie....
Ni adk aku n kwn dia....

Sementara menuggu husband aku p amik Van.....haha knderaan sewa jk...
Pas mkn...kitaorg p shopping kt kdai Haji Ismail....huhu pe lg borong coklat ngn perlatan Dapur...heheh srnk giler....



Meriahnya tgk org bli brg kt kdai nie....
Wah coklat..Nyum nyum nyum......
Salah satu faktor org suka g Langkawi adlh bli coklat ngn brg peralatan dapur...cz hrganya mrh berbanding ngn semenanjung...Maklum r xkne cukai....hehehe so dorg joli sakan r jwbnya...

Ni mak ngn ayh aku...tgk r semangat giler plh brg...ish2..
Coklat Cadburry Bar = RM8.90...Nie promoter xbergaji...heheh xde r nie adk aku yg blaja kt UUM...bru First semester...             































0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails