Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Wednesday, October 20, 2010

Tugasku sbgai FS

Hari nie aku bertugas di SMK Pekan Baru....nk tau pe yg aku wt??? hahah kne ajar dak2 PMR Adobe Photoshop CS3 Lite...Rsa srnk sgt cz dpt mengajar dak sklh len...sbnrnya dr smlm lg aku kne bertugas kt sklh 2...hmm, tugas sbgai FS nie sbnrnya srnk lau kita berminat...yelah ne taknyerrr.....FS nie ditugaskan utk membudayakan ICT di sekolah yg dipilih oleh KPKK....cuma skng nie aku xtau pe status jwtn nie...smada lnjut 1 thn lg atau pengakhirnya akhr thn nie...cz msh smar2 lg...lgpn xde htm pth dr KPKK...pe2 pn kne r tggu...

FS nie bknnya bertanggungjawab pd pelajar jk....guru n komuniti stmpt pn terlibat...stkt nie prgrm ngn komuniti bru wt 2, 2 pn bwh Majlis Permuafaktan kami....tk individu pnyer aku xwt lg...hmm mggu dpn aku xtau nk aja k x dak2 sklh ulead 9 2...yela ne xnya...ulead nie kne bg msa pling komand pn 2 jam bru puas hati nk ngajar...stkt 1 jam jwbnyer xjd pe r...Alamak esk cti lak...nk tau npe??? hahah dpt calling td kta esk cuti cz jerebu di muar yg da truk sgt....pergghhhh bahaya giler nie...alamatnya ari jumaat r aku jmpa GB tk tnya smada lh k x nk aja dak2 thn nie wt FB....bese r...nie jk r yg aku lh wt stkt nie...xtau nk aja pe mggu dpn...heheh...

hmm ngantuk lak mta nie....nk stdy tk pksa MARA ari sbtu nie pn xde mood..xtau r npe..esk xtau nk wtpe...lgpn kt umah mertua, da r srg2...adeh mati kutu aku kali nie...lau umah sndri 2 ok gk r...lh wt pe yg ptut....aku ingt esk nk g library jk r...nk cri bhn tk wt master aku....2 pn lau husband aku nk anta...heheh..k r smpai cnie jk r celoteh aku....ngantuk lak...wassalam...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails