Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Tuesday, October 26, 2010

Roti Canai Terbang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...
Guest What???? ari nie tepat kul 12.00 tgah malam...tetiba aku dgr org panggil aku..." Yang nk mkn x???" aku rsa cm dlm mimpi plak....Aku try celik mata aku...rupanya suamiku yg tnya nk mkn k x?...hahah aku tnya dia da smpai mna...nk tau dia ckp da smpai tongkang pechah da...Terkejut beruk aku...Aku rsa cm bru 5 minit aku tdo...ahahah 2 nmanya aku tdo mati...Pas2 aku tnya nk mkn pe nie?? nk tau dia ckp pe?? MAKAN ROTI CANAI TERBANG....
Hahaah...mesti korg xpnh dgrkn???aku pn cm xcye jk...Aku pn order r mkn roti telur ngn mnm air radix...hehehe...Aku tgk gk org yg tebar roti 2, tp xde pn trbang, rupanya bkn org yg sbnr...Tgh2 mkn 2 ade plak org wt permintaan tk wt roti cnai terbang....Aku jeling2 gk tgk tahap gaban k dia pnyer trbang 2...
Peeerrrgggghhhhh !!!!! mmg terbang....siap berjalan lagi org ngn roti 2...ahahah mesti korg xcye kn???kn ??? kn??? Lau xcye meh tgk sndri...dtg BP r lau nk tau...aku pn lh tnjukkan....bkn tnjukkan cra wtnya...tp aku tnjukkan kdainya kt ne....Hahaha....
Lh tahan gk sdpnyer roti cnai dia....Siap potong n berhias lg...xpnh aku mkn roti canai yg berhias cm bunga...Rsa rugi lak xamik gmbo td...keh keh keh....Tgk Vid nie Ok???

 
ni r kdai dia yg aku g mkn....


ni plak msa dia wt show kt jmptn kawen org...xkn beruk lak kn???

k r smpai cnie jk...Chow Cincau....hehehe bkn air cincau tau...Xdak jual...



2 comments:

alien said...

terbaaaaaeeekkk~

ainur_ilmi said...

Hahah mekasih alien....jom r lau nk mkn roti terbang nie

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails