Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat.~Khalifah Abdul Malik Bin Marwan~
RSS

ShoutMix chat widget

My Heartbeat

Followers

About Me

My photo
Muar, Johor Darul Takzim, Malaysia
Ahlan Wasahlan Ilaikum...Nama diberi Nurul Ain Binti Ramlan. Berasal dari Negeri Johor. Menetap di Qrts ILP Ledang Muar. Merupakan graduan dari Universiti Darul Iman Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Syariah).Sudah berkahwin dengan insan bernama Muhamad Ridhzuan Bin Rosli pada 13 Mac 2010.

Friday, August 6, 2010

Hari Bersejarah....
























Salam....

Pada 6-9 Julai lalu...aku rsa sungguh bahagia sgt cz dpt g bercuti ngn husband aku...Nk kta g honeymoon r cz dr mula kawen aku xpnh g bercuti mna2...masing2 sbk ngn kje...Pulak 2 husband aku nie kje kt kl, aku plak kt jhr..ne xnya...jmpa pn ari mnggu jk..Sadisnya la hai cter aku nie..Tp pe pn aku ttp bahagia cz dia xpnh abaikan aku, alaupn kkdg berpidato atau berceramah, kami ttp saling syg antra 1 sama len...

Hmm...bese r 2 adat resam berkahwin..pasti ade manis dan pahit...Hmm kami memilih tmpt tk g honeymoon kt Langkawi, 2 jk yg kami mmpu..tp ttp best n srnk...yela aku xsmpai lg kt langkawi, bkn aku jk tp suamiku pn xsmpai lg...Jd rsa teruja n srnk sgt2 bla smpai sna...

Selama 3 hari 2 malam kami kt sna...Smpat r jelajah 1 langkawi 2, mna xnya hari pertama jk kami da abs psing 1 langkawi, hampir suma tmpt famous kami pergi...Hari kedua lak kami ikut travel ke 3 pulau yg ternama, antaranya pulau dayang bunting...Aku xlpskn peluang tk amik faedah dr pe org ckp klu mnum air kt pulau dayang bunting 2 bg org yg nk ank, Insyaallah dpt...heheh...

Pe2 pn, pengalaman yg plg aku xdpt lpakan adelah...masa nek kabel car...hehehe pucat lesi muka laki aku msa keta 2 mla bergerak...Aku xksh cz da pnh nek sblm nie...tp nek rmai2 r..pe pn aku xrsa gayat pn...Kelakar sgt2 bla teringt peristiwa 2...Sempat snap gmbo msa muka dia gayat...Heheh, pnakut gk rupanya laki aku nie..Anyway pe yg pnting kami dpt pergi dan balik ngn selamat...Terima kasih kami ucapkan pd En.Karim cz support kami g honeymoon...Rasa beruntung sgt2 cz ada org nk support...hehehe




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails